sobota 21. března 2009

Hudební tip

Původně jsem myslel, že se vám tady budu chlubit jedním hudebním zážitkem v podobě návštěvy Švandova divadla, kde minulou neděli vystupovala skupina lidí, nebo spíš "jejich projekt" Eternal Seekers. Vzhledem k tomu, že "moc myslím a málo jednám", tak asi tušíte, jak to dopadlo. I když se můžu vymluvit na jednu neodkladnou soukromou záležitost, kvůli které jsem nakonec musel jejich perfektní online systém kupování vstupenek nechat ladem, mrzí mě to hodně. Cédéčko si ale utýct nenechám. Nejen, že mí jazzově zaměření známí mluvili v superlativech, ale i mně se tohle internetové seznámení zamlouvá natolik, že vám chci o možnosti ochutnávky napsat. A tak to dělám. Že si máte před kliknutím na předešlý odkaz zapnout zvuk, se snad i stydím připomínat.


P.S.: po nahlédnutí na zmíněný předprodej jsem zjistil, že v úterý jsou tam Tara-Fuki, což by byla záplata na prošvihnutý tip jako vyšitá - a hádejte, kde určitě v ten den nebudu :-(


Žádné komentáře:

Okomentovat