čtvrtek 10. července 2008

Ňjů dyzajn

Nelekejte se,
nepohoršujte,
je čas na změnu
na změny...

22 komentářů:

  1. Žjowa jowa wa ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Brďo ty... Troufl bych si říct, že je to i lepší... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty Jirko* jeden,
    zase jako by ses omlouval - "nelekejte se, nepohoršujte se" - a navíc ještě předpokládal, že se budeme pohoršovat! Copak nás neznáš?
    :-)
    Co by sis neudělal jiný design! A může ti být úplně fuk, jestli se to někomu líbí, jestli se lekne nebo se dokonce pohoršuje. Že tě to vůbec napadá!
    Copak ty se někdy pohoršuješ?

    OdpovědětVymazat
  4. pekne, moc se mi libi

    OdpovědětVymazat
  5. Hele dobrý, elegantní, má to styl a má to šmrnc... Líbí. Akorát jak máš na konci Zprávu Jirkovi, tak to trochu mate, vidouc formulář, snažila jsem se do toho prv natlačit komentář. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. tyjo. sem se fakt lekla... ale dobry...

    posilam opet pozdrav ze Slovenska

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní11.07.08 9:47

    juuu. ten anonymni to sem ja:-)
    ja uz neumim ani komentovat.-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tofu007, citoslovce budu metat já až se vytasíš s fotkama z dovolený..doufám :-)

    Googly, teď ještě obsah a je to.

    Liško Ryško, tak si tam dodej vykřičníky a ber to jako rozkazovací věty :-))

    Radko, to jsem rád

    Ruliso, opraveno, bylo to nepřehledný a překáželo to, pravda :)

    Lilu, jaktože ti tam skočil "blogger nick"? Plánuješ přechod na blogspot? :-) Posílám pozdrav na Slovensko :)

    OdpovědětVymazat
  9. žjóva teda čumim :o)) super.

    Inka

    OdpovědětVymazat
  10. no vubec nevim, jak se to tam dotahlo... ale asi z gůglu...

    Nene, jsem ve svem spokojena. Uz bych nemenila :-)

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj Inko! :-)

    Lilu, jo, ono vlastně stačí mít email u gmailu, takže klidně můžeš vyplňovat to první políčko u komentářů (ale je to zdlouhavější) na tomhle systému mi ještě vadí, že si nepamatuje komentující a musíte se vypisovat při každém příspěvku :(

    OdpovědětVymazat
  12. No ja asi zustanu u stareho osvedceneho postupu :-)

    Jak se máš, Inko?

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí se mi! Jsem z těch, co když jednou za rok nepřestěhujou nábytek v bytě jsou nešťastní. Takže, vyšperkuj si to tady, ať z toho máš radost a my též.

    OdpovědětVymazat
  14. Jirko, už jsem to pochválila v minulém článku, kam jsem šla nejdřív. Je to - tedy podle mého - úžasný - moc hezký - a mnohem lépe se mně to čte :o))))) - díky moc!!
    Úplně pořád musím souhlasit s Liškou - snad se nenaštve a nebude to brát jako že se opičím - ale Liško - mluvíš mně z duše.
    Všechny moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  15. Barb, Hančí, dík za pochvalu...

    musím ale všem dodat, že jsem se stále nedostal k vlastnímu kódu a krom drobných úprav pořád využívám přednastavených šablon, takže zásluhy jsou pořád někde jinde :)

    a ještě se omlouvám Gogglymu za zkomolení jeho jména ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, ahooooj, hezčí, hezčejší :)

    OdpovědětVymazat
  17. Zelená je moje nejmilejší barva. Všechny její odstíny - i ty s tou trochou modrý. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Anino, ode dneška bude všechno hezčí a hezčejší a jestli ne, tak se příště budeme muset kouknout jinak :-)

    Dee Dee! Ty žiješ! Dobrá zpráva :-) (že bych udělal ještě text zeleně?) :)

    OdpovědětVymazat
  19. co blbnu... vždyť už je... zelený :-)) asi si budu muset odpočinout

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní16.07.08 9:23

    Odpočívej... v pokoji. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní17.07.08 9:18

    Jirko* už se na tom pracuje. Karta to ustála, ale museli jsme koupit čtečtu karet. I na novej foťáček došlo. Zatím skromně jen Canon PowerShot A720 IS. Na zboží to stačí. Tam ten čeká v opravě. Snad ho vyčístíííí :-(

    OdpovědětVymazat
  22. Dee Dee, ííhhááá :-) (jakože se řehtám)

    Tofu, to by byla škoda, kdyby to nerozchodil...ale, na druhou stranu, zas by to byl dobrý důvod ke koupi něčeho pořádnýho... taková fotografka by si to určitě zasloužila (i když teď nemá moc času) :-)

    OdpovědětVymazat