pondělí 2. června 2008

V noci

se pracovat prostě nemá! Nechápu, co jsem si to zvykl, přes den jsem pak jak praštěnej. Stejně jako včera i dneska dřepím u počítače a snažím se pracovat. Slovo "snažím" musím dát do uvozovek - ve dne bych toho zvládnul mnohem víc za podstatně kratší dobu. Vím to a přeci s tím nic neudělám. Začíná to být přes moc - i s ostatními věcmi. Nějak to nezvládám. Klátím špačky (ne Špačku, to se tak říká, vždyť víš) a každou chvíli mi chce šiška padnout nosem do klávesnice. Kde já to jenom viděl...





7 komentářů:

  1. Anonymní02.06.08 9:54

    Lilu se hlasi z prace:-) konecne:-) A myslis, ze ten medvidek je taky prepracovanej - ze by medvedi workoholismus?

    OdpovědětVymazat
  2. To bys teda asi měl zas nějak aspoň trochu přesmyknout, jojo... ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, tak už jsi srostla? :-) no jo... workoholismus :) jiným "nadávám" a přitom.. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. jes-terko, to bych teda měl

    OdpovědětVymazat
  5. no nesrostla, ale uz jsem to bez svyh milacku nemohla vydrzet (pracovni kolegove).
    Pajdam, ale je to lepsi...
    Ono to tak byva - nenadarmo se rika: nejprve si zamet pred vlastnim prahem ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní09.06.08 0:20

    Ježiš marjá, kde má mámu medvědici, aby se zachumlal a neseděl na takových prknech....

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní09.06.08 0:47

    no když se podívám pod ten vůz, tak si říkám, že je to vůbec taková divná rodinka :-)

    OdpovědětVymazat