pondělí 23. června 2008

Tip

O serveru Film1.cz jsem už jednou psal a od té doby ho najdete ve sloupku mezi odkazy, co "stojí za návštěvu". K těm podařeným kouskům patří i tenhle film. Příběh, který se mi v sobotu odehrál před očima téměř se stejným scénářem. Poslední dobou jsou podobné situace vidět častěji. Schválně - tipnete si, v jaký roli jsem přibližně byl?

P.S.: nenápadně přibyl další amatérsko-filmový odkaz, všimněte se prosím... třeba takový "Les bez stromů", u něj si může hodně lidí hlavu drbat...

.

4 komentáře:

  1. Pro me je ten film hodne vykonstruovany. Vlastne se neumim ztotoznit vubec s zadnou postavou. JIz fakt ze v restauraci byly tri osamele zeny, ktere se chovaly neprirozene je zvlastni. Ja jsem chodila sama do hospody jako na bobrika odvahy kdysi davno :o)
    Sedla jsem si k baru a vypila svoje piti. Nikdo me neoslovil. A ja nikoho neoslovila. Predstava jak diskutuji s cizimi muzi ve me vyvolava zavrate hruzy jeste dnes :o))

    Takze jirko nevim ktery jsi ty. Ten v rohu co se neomluvil protoze nebylo komu?

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní24.06.08 8:57

    Radko, já spíš myslel ten princip, který dneska funguje nechutně často - tedy než se člověk rozhoupá, tak je pozdě, navíc se rozhoupá až ve chvíli, kdy mu v tom někdo "pomůže". V mém případě ani nešlo o hospodu. Byl jsem v podobné situaci jako ten první, i když jsem se nechoval tak blbě :) Potkal jsem jednu dávnou známou, která měla evidentně nějaký problém a snažil jsem se nabídnout nějakou pomoc, nebo aspoň rozptýlení (i když ne s tak přímým cílem, jako v tom filmu). Když jsem poznal, že má "pomoc" není namístě, nechal jsem toho a nakonec jsem měl možnost být svědkem právě takové usmiřovací scény :-) A mezitím se nabalily ještě dvě dvojice s podobným dějem. Zarazilo mě na tom jedno (negativně) - proč lidi nejdřív udělají něco, co pak horkotěžko napravují. Proč prostě tu první věc neudělají, bylo by to mnohem lepší. Nemám rád, když si někdo zvykne na to, že mu je předchozí průšvih prominutý po krátké omluvě a mazání si másla po hlavě, to je moc lehký a sobecký..

    a díky za tip ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní24.06.08 9:36

    TY prusvihy si lide delaji schvalne. Zkouseji jakou maji moc, kde jsou hranice. Jak ten druhy zareaguje.
    Vytvareji umele prekazky, protoze ty prirozene chybi. A pak je resi a tesi se z toho. I kdyz jsou to uplne blbosti. Totalni kraviny :o))

    Ze jsi se nerozhoupal? Ono je to tak, nejhorsi jsou zabrany. Pokud neco chces tak bez a udelej to. I kdyz se treba budes pak citit jako blbec. nejhorsi jsou zabrany, kdy neco chces udelat a neudelas to. To jsou pak totalni fustrace. Pocity ujeteho vlaku. To je horsi nez se citit jako blbec :o))

    OdpovědětVymazat
  4. no, právě že jsem se tentokrát rozhoupal... a ..ano, cítil jsem se chvíli jako blbec :-) ale pocity ujetýho vlaku znám bohužel až moc :)

    OdpovědětVymazat