středa 13. února 2008

Jde to pomalu

...ale dodržuju základní pravidlo jíst střídmě.
Třeba dneska jsem měl k večeři jenom jednu bramboru!!
Nevěříte?


5 komentářů:

  1. Tady ale není úplně dobře vidět, že je vážně jen jedna ;)
    A jinak - pomalu, ale aspoň nějak, tos chtěl, ne? A zatím, pokud si dobře pamatuju, ani nemeškáš za svými předsevzetími.

    OdpovědětVymazat
  2. normálně jich byl plnej hrnec člověče :-) Tohle, co držím v ruce, mělo kilo :) Slovo předsevzetí se mi moc nelíbí, protože je moc profláklý a předem určený k neúspěchu, ale vpodstatě jo, "kde se vzal, tu si předsevzal" :-) Ještě uvidíme zač je toho loket :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní14.02.08 8:25

    Dobře, příště už si zkusím dát na to slovo pozor :D

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, dost dobry! Kdes je koupil?

    OdpovědětVymazat
  5. Jes-terko, nemusíš, je to bez vyrážky :)

    Lilu, dost špatný...tedy nechutný. Jsou hrozně moučnatý a přesně takhle chutnají přemrzlý brambory. Ze zbylých jsem udělal kaši, po dochucení ještě jde jíst. Koupil jsem je, možná mi nebudeš věřit, v obchodu se zeleninou :-)

    OdpovědětVymazat