středa 14. října 2009

Vypouštění divé zvěře

Před časem jsem si koupil "humánní" pastičku na myši a , přiznám se, nevěřil jsem, že s ní jde něco chytit. Jde! Bydlím ve starém domě a k nim patří, chtě nechtě, jednou za čas myši, a to i přes vytrvalé chování (a pochovávání) koček. Ty mrchy (kočky) časem zleniví natolik, že se musím o pochytání nechtěné zvěře postarat sám, tedy nechat vyniknout zmíněnou pastičku. A tak jsem tak dneska koukal na lapenou oběť, přemýšlel, jak daleko od "domova" ji odnést, aby nenašla cestu zpátky a říkám si - za jak dlouho asi jednomu dojde, že je v kleci, odkud není úniku. Jak dlouho asitak trvá, než se mu přestane líbit původně zbožňovaná věc. Ta houska byla původně třikrát větší.

11 komentářů:

  1. To teda koukám, co všechno dneska existuje...

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska jsem chytil další, větší. Doufám, že tím to na nějakou dobu končí.

    OdpovědětVymazat
  3. to je fakt blby. co s tim pak? asi je lepsi nic nechytit.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ratko, v téhle chvíli je lepší chytit, už mě doma celkem lezou do zelí :) Je fakt, že je na ně venku zima, ale šanci jim dávám, byť malou. Je to pořád lepší, než je (při)zabít klasickou pastí, nebo odnést kamarádovi s hadem, co má taková zvířátka jako bonbón.
    Vypouštím je na místě, kde mají krásnou přírodu :) a hlavně hromady listí a hustého křoví.

    OdpovědětVymazat
  5. anina, jsem fakt ráda, že myši..tedy co s nimi a kam pak, nemusím řešit. Ty původní pastičky byly dost drsný. Ale p5ijet na chalupu a mít i nemít peřiny..taky dost blbý ;)

    OdpovědětVymazat
  6. My máma doma myší, že bychom to museli vynášet každých pět minut. Popravdě řečeno jsme je už přestali pomalu hubit (všechny jedy jsou založené na tom, že myš vykrvácí přes celou kuchyň) a jen doufáme, že ve zdi nepřekoušou moc kabelů.

    OdpovědětVymazat
  7. No páni... to už bys mohla přemýšlet o myším kožíšku... zas je u vás celkem živo, to taky není někdy k zahození :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jirko, ty jsi úžasný!! že ty myšky pouštíš na svobodu. - My bydlíme ve druhém patře a stejně jsme měli už třikrát myš v bytě. Bohužel, dopadla hůř.....
    Prosím tě - jak to, že nejde okopírovat komentář? Zkusila jsem si ho napsat mimo a vložit pak, ale taky to nejde. Je to docela otrava. Nejde to změnit? Nebo se to děje jenom mně? Možná dělám něco špatně.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Hančí, díky za pochvalu, ale s přibývajícím počtem lapených kousků si říkám, že bych měl začít s jejich kroužkováním, jestli se mi nevracejí zpátky ty samé (a nevyprávějí si mezi sebou, kam jsem je to zase dneska vzal na výlet). Už jich mám na kontě 7! Možná budu muset přitvrdit, nějak to poslední dobou prokoukli.
    Vkládání textu do komentáře mi taky vrtá hlavou, ale jednoho dne prostě tenhle blog přestal spolupracovat s Firefoxem a, byť to předtím nebyl žádný problém, už to teď nejde. Vím, že to funguje v prohlížečích MSIExplorer, Opera a možná Google Chrome. Ale jeden fígl přeci jen funguje - když zvolíš funkci "náhled" komentáře a pak náhled zavřeš křížkem, tak se vrátíš do psaní komentáře a pak už text vkládat jde.
    Zdravím a omlouvám se, že nečtu u tebe - už mám tlustě označených pět článků a pořád se k nim nemůžu dostat (nechci čtení odfláknout), mám teď přístup k počítači jen v práci a tady mám... práci. Ale já to změním :-)
    Ježiš to je hodin...

    OdpovědětVymazat
  10. Jirko, to jsem se zasmála. Vzpomněla jsem si, jak otec nosil za řeku krtky, kteří ničili zahrádku. Jednou dokonce vykopl bílého krtka s červenými očky. - O dobrém člověku se zpráva okamžitě roznese, takže je možné, že si o tobě myšky vyprávějí na dobrou noc.
    To nevadí, že nechodíš číst ke mně, já neotvírám počítač každý den, pak napíšu dva články najednou - jsem pořád nějaká blogově vyšinutá - ale už přece jenom občas někde čtu, i když třeba pořád ještě nejsem schopná psát moc komentáře. Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat