sobota 6. června 2009

Běžte běžte...

Neštvěte mě
a běžte k těm volbám sakra.


21 komentářů:

  1. joooo, klid byl jsem ... (ale hodně nebylo, ti se budou divit, až budou zase na Rozvadově vytahovat pasy, v Holandsku vyhráli extremisti ... uvidíme co jinde)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Michale, jo, v tom Holandsku je to ukázka lhostejnosti jak z knihy.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejenom. Tam je to selhávání důvěry ve standardní politiky. Holandskem teď hodně hejbe otázka národnostních menšin + NL role v NATO ... a teď je čeká deprese z jejich poslanců v EU.
    Jít k volbám mne nekompromisně dokopal v sobotu ráno - skajpem - právě kolega z NL. Řekl mi ať přestanu frflat na místní politickou scénu, vyberu něhoho konsensuálně proevropskýho a vyprdelim se z postele.

    OdpovědětVymazat
  4. Viděla jsem zajímavý pořad o tom, jaké kreatury kandidují z jiných evropských zemí. EP se stává odkladištěm pro lidi, které je potřeba z národní politiky elegatně někam odsunout. Jako třeba u nás Špidlu. My jsme šli všichni, akorát Alex se moc nechtělo v sobotu ráno vstávat, tak jsem jí pohrozila, že to řeknu na Facebooku. V ten moment vyskočila a šla :-))

    OdpovědětVymazat
  5. :-) Že Fejsbůček začíná mít velký vliv, tuším ze svého okolí, ale že až takový, to jsem nevěděl :-)) Jo, odkladiště celkem sedí, když jsem tak koukal na ty modelky, ale je to celkem dobrej trénink pro ty našince, co se o to zajímají jen když lítá ve vzduchu nějaký jídlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak zrovna Špidla nám mezinárodní ostudu nedělá. Nefunguje tam jako podržtaška. Podle zahraničních novin ho tam berou docela vážně.

    OdpovědětVymazat
  7. Bára určitě myslela z našeho českého úhlu pohledu, tady byl vnímaný jinak.

    OdpovědětVymazat
  8. Michale, tak, jak řekl Jirka. Určitě tam ostudu nedělá, ale tady byl v tu dobu neudržitelný.

    Ad Facebook, Alex byla aktivně u zrodu jakési protiparoubovské aktivity a pak by si trhla nesmírnou ostudu, kdyby nešla volit :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, já byl tehdy rád když zmizel. Byl to slabej premiér. Tam ale funguje dobře, zahraniční média ho berou vážně a tady se o tom moc nepíše.

    OdpovědětVymazat
  10. (mimochodem, prozatimní výsledek CZ-EU voleb není to, co bych rád, ach jo ...)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak když teď koukám na výsledky, nějak nevím, jestli jsou dobře nebo špatně. Na procenta jasný vítězství modrých, ale ten počet křesel se mi vůbec nelíbí, jakoby nekopíroval počty hlasů.

    OdpovědětVymazat
  12. Nora je uvědomnělé chytré děvče, o tom není pochyb! (to ví každý správný Francouz) :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Já nebyla. Na uvědomělost vám víte co. :o)))
    Tyhle manipulční šidítka, ty jo... Co se týče unie, byla jsem volit jednou. V referendu. Hlasovala jsem proti.
    Jsem neuvědomělá hloupá ženská. Ale nejspíš to přežiju. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Není pochyb, že Rulisa je chytré děvče, kterou sice politika nezajímá, ale jistě cítí v předchozích větách určitou nadsázku :-) O čem se ale, i přes tebou použitý výraz "ty jo" (který si pamatuju jako mírný náznak rozšířeného chřípí:) budu hádat, je fakt, že k volbám se chodit má v každém případě. Třeba vhodit něco proti.

    OdpovědětVymazat
  15. tak já jsem volit byl. ale nevím, jestli ti to, jiří, udělá radost. rudé ani modré bolševiky nevolím ze zásady, na zelené jsem po letech zas na nějakou dobu zanevřel, černí by mě nejradši trestali do čtvrtého pokolení, piráti u nás nekandidovali, takže jsem tentokrát zoranžověl. nepopírám, že mi k tomu. pěkně po našem, emocijonálně, pomohla vajíčka.

    OdpovědětVymazat
  16. Udělá mi to radost! Sice menší, než kdybys volil jiným způsobem, ale udělá :-) Jsem zvědavý, v jakém duchu se bude odvíjet kampaň sněmovních voleb, když teď už to bylo takový maso, teda vejce :-)

    OdpovědětVymazat
  17. ja som nebola. a ani neveim či sa mám hanbiť (že som nevyužila svoje práva), lebo keď som videla zoznam kandidátov, až mi rozum zastal. aspoň u nás sa tam dalo natrafiť na kadejakých šaškov..

    OdpovědětVymazat
  18. Ty máš omluvenku! ...ale doufám, že místo toho přineseš v pátek dobré zprávy :-)

    OdpovědětVymazat
  19. No, svoje proti už jsem řekla. :-)Jinak - volit jsem nebyla, přestože by to bylo i - ehm - v zájmu loajality vůči rodině. :-))
    Prostě to neprožívám, nevěřím tomu systému, a tak. :-)
    Ale to není žádná pře, to píšu jen tak, abys tu měl i trochu jiný hlasy, víš, pestřejší sbor komentů. :-)

    OdpovědětVymazat