neděle 7. prosince 2008

...a ten je s medem dokud dva jeden jsou

Do nebes

Neste mě, neste, ptáci do nebes
k divokým kachnám volám přes vrátka.
Skřivan ať zanechá mě blízko hvězd
a straky odnesou má zrcátka.

Neste mě, neste, ptáci do nebes
divokým kachnám čechrám peřinky.
Přes moře žluté přejdu lila vřes
a straky odnesou mé hodinky ješte dnes.

Hou, hou, hou...
Kam zas všichni jdou.
Za kouskem nebe dojíš se chlebem
a ten je s medem dokud dva jeden jsou.

Neste mě, neste, ptáci do nebes
netřeba na jih, stačí Polárka.
Neste mě, neste, ještě voní bez
tam, kde je Petřín a kde Vikárka, cigárka.

Hou, hou, hou...
Kam zas všichni jdou.
Za kouskem nebe dojíš se chlebem
a ten je s medem dokud dva jeden jsou.

Neste mě, neste, ptáci do nebes
anebo stačí tam, kde Nežárka.
A jestli za Nežárkou vzplane les
blafne i ve mně tahle stodola a všechno dokola.

Neste mě, neste, ptáci do nebes
divokým kachnám hážu přes vrátka.
Skřivan ať zanechá mě blízko hvězd
až straky odnesou má zrcátka, až štěkne pes.

Hou, hou, hou...
Kam zas všichni jdou.
Za kouskem nebe dojíš se chlebem
a ten je s medem dokud dva jeden jsou.

--
text: Zuzana Navarová

3 komentáře:

  1. jo...byl jsem na jednom z jejích posledních koncertů v MB
    dík za připomenutí

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mně líbila, jak její básně - písně, tak její názory, byla statečná. díky.

    OdpovědětVymazat
  3. taky moje oblíbená :)

    OdpovědětVymazat