pondělí 24. března 2008

Nebe JE!

...

...

7 komentářů:

  1. Všimněte si optického klamu: Zadíváte-li se na modrou okrajovou linku, bude se vám zdát, že se chvěje. No fakt!

    A i kdyby se nechvěla, tak prostě jenom ZÍRÁM! Klóbrc dolů, pane obyčejný...

    OdpovědětVymazat
  2. Mně moc nee...

    OdpovědětVymazat
  3. No ale ta modř je až neuvěřitelně krásná!!!! Tady získává význam "nebezská modř"

    OdpovědětVymazat
  4. Přišel jsem z jedné oslavy a chvěje se mi tak trochu všechno :) díky, ale mně se to teďe taky moc nezdá... musím dát tentokrát zapravdu Rulise, i když nevím, co konkrétně myslí ona. Cíl byl trochu někde jinde a, věřte nevěřte, vyvolaný originál (tedy po úpravách z RAWu) byl jiný, než do čeho se to dostalo po konverzi do JPEGu. Je to přebarvený, zkusím ještě nějakou úpravu...později. Když jsem to sem věšel, byl jsem už na odchodu, tak to neprošlo nějakým zkoumáním výsledku. Ale z názvu to neubírá ani cenťák, to platí pořád :-)

    OdpovědětVymazat
  5. tak... trošku jsem to upravil

    OdpovědětVymazat
  6. Jirko, nevím. Pro mě tam to nee zůstalo a holkám jsi navíc sebral i tu šmolkovou modř. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. béé, tak to je škoda rovnou dvojnásobná... né-li troj :) Zkusím to jako ty - vyrobím varianty :-)
    (ve skutečnosti tam na nebi byly takové kontrasty, že se to v přírodě málokdy vidí, proto jsem tam taky objektiv obrátil, ale nejde to..ehm... neumím to trefit)

    OdpovědětVymazat