pátek 19. října 2007

Hotovo







Konečně můžu v nějaké souvislosti říct to slovo "Hotovo". Po dlouhé době nějaký viditelný úspěch. Vlastně ne úspěch, ale dobrý výsledek nějakého snažení. Sice nebylo jen moje, ale dobrý pocit máme všichni rovným dílem, ten se drobit nemusí. Mám dojem, že jsem se někde o průběhu už zmiňoval. Jo, funguje to... ten pocit tedy, i když pro nezúčastněné těžko pochopitelný...

(pro zvětšení klikněte na obrázky)

13 komentářů:

  1. Jupí, gratuluju! A užívej(te) si ten "hotovo" pocit :)

    OdpovědětVymazat
  2. jo! jupí je to správný slovo! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak už i já můžu říct konečně HOTOVO:-) Rač si kliknout:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní24.10.07 7:53

    Tak to zahřeje a výsledek je parádní, stejně jako fotka. Skutečný výsledek práce ;-) snad si taky brzy budem moci říci ... Jupíí! :-)))))

    OdpovědětVymazat
  5. Vítej na Blogspotu ;-) Jsem ráda, že u tebe budu moci dále šmírovat.....

    OdpovědětVymazat
  6. Jirko, přesně tě chápu - nedávno jsem měla stejné pocity, i když sama bych bývala nedokázala udělat vůbec nic - i tak jsem se hodně radovala - z MySpace. Moc ti to přeji. Těším se na nové články!! A na tvůj vtip - vždycky jsem se u tebe pobavila a potěšila. Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  7. Jirko - zdravím. Tak nevím, jestli nedělám něco špatně. Je tohle tvůj poslední článek? moc se mně to nezdá, nejspíš se u tebe neumím pohybovat. Prosím tě, napiš jak se dostat k tvému poslednímu článku. Děkuji moc.
    Jinak se na blogu objevily opět reklamy - je to hodně nepříjemné a taky přemýšlím, že bych šla někam jinam. Ještě nejsem docela rozhodnutá, ale hrozně mě ty reklamy štvou.

    OdpovědětVymazat
  8. Zatímco server blogger.com ohlásil nedávno výpadek plánovaný (už proběhl), můj výpadek, a to zejména v hlavě, je úplně nečekaný, o to nepříjemný. Hančí, orientuješ se tady dobře, psal jsem článek, který jsem nemohl z určitých důvodů dokončit a omylem jsem ho "pověsil" sem na blog. Takže jsi (jako všichni ostatní) zahlédla ten, který jsem opět (do doby dokončení) schoval. Omlouvám se všem. Mám teď nějaké problémy, které musím vyboxovat na svou stranu. Hned jak to půjde, přestanu tady plácat nesmysly a začnu konečně něco psát...

    OdpovědětVymazat
  9. Jirko, jsem ráda, že jsem nic nezmeškala. a držím ti hrozně moc palce, abys to vyboxoval ku tvému prospěchu. Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  10. jsem zase u anonymních alkoholiků, tak doufám, že sem nahlédneš od kompostování.

    Omlouvám se, ale na lepší způsob jsem nepřišla, chtěla jsem zaťukat na okno, jenže vaši ještě nespějí.

    (safra, snad jsem správně vyplnila všechna ta pole)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak zase nevím - u tvého posledního příspěvku - tam schválně není místo pro komentář? chtěla jsem něco připsat, ale není kam. Nebo jsem jen nešikovná?

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní14.11.07 0:56

    ahoj, asi jsme o sebe letmo zavadili na hančím blogu. Mám otázku: hančí mě trochu postrčila a já si založil blog - u blog.cz - během týdne jsem byl otrávenej z toho jak nefunguje. Takže jsem se začal rozhlížet po něčem, co si líp rozumí s ostatními aplikacemi (a především se světem) a nemá to věčně přetíženej server + obskurní reklamy ... volba shodou okolností padla na blogger - ptám se tě tedy jako pokusného králíka: zjistil jsi z odstupem času nějaký jiný mouchy, kromě tohohle divnýho vkládání komentářů ? (já u blogger neobjevil možnost vyrobení galerie a způsob vkládání těch kýžených aplikací (místo pro vložení embed code přehravačů, nebo youtube atd). Díky ... # m.

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj m., zatím jsem s tímhle poskytovatelem spokojený, i když teď nepíšu, takže nemám ještě všechno ohmataný do detailu - ale vyzkoušel jsem si to podstatné. Vkládání videí, přehrávačů a jiných aplikací je tady celkem jednoduché - pokud na to není ikona přímo u psaní článku, tak jde vložit html kód přímo do textu tam, kam chci. Moouchy to samozřejmě má - nejvíc mi vadí právě ty komentáře, nechápu, proč nemohou být jednodušší...a potom galerie, tedy správa obrázků není přímo možná, ale to je vyřešené google službami jako třeba googlePicassa, odkud je možné linkovat na celá alba, nebo vkládat animované náhledy více fotek najednou. Reklamy mít na blogu nemusíš, pokud sám nechceš. Vybral jsem si to pro celkem pohodlné ovládání, ale úplně nejlepší jsou samozřejmě vlastní stránky, kde si všechno může udělat člověk sám k obrazu svýmu (případně s něčí pomocí). Přeji šťastnou ruku při výběru :-)

    OdpovědětVymazat