čtvrtek 1. ledna 2009




10 komentářů:

  1. Yeah... rrr!,o)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní05.01.09 0:45

    ;-)
    ...a těch seknutejch hrdel si pořád nikdo nevšimne a nevšimne...

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní05.01.09 1:31

    Tak jsem napsala komnetář a odeslala - a nic.
    Spláchnuto v kosmu.
    Tak jindy.

    OdpovědětVymazat
  4. správně! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jirko, dlouho jsem tady nebyla, tím srdečněji zdravím a přeji to nejlepší do nového roku.

    To vložení avíza se mně na blog nepodařilo, ani vnukovi. Program jsem tam už měla, ale nevím, jak postupovat dál. Jak to vložit na blog. No, nevzdám to a budu se pokoušet znova.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Hančí, jestli máš na mysli to, o čem jsme se bavili, tak to nemá s blogem nic společného a nedává se tam, pošlu ti email. Děkuji za přání :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jirko* tak ať ten Nový rok se tak lahodně pije jak ta Bohemka ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Tofu! Já moc bublinky nepěstuju, ale o Silvestra jsem nemohl a nechtěl odmítnout, tak dvě skleničky - a právě tou jednou (dost možná tou, co je na fotce) bylo třeba seknutá ta lahev úplně vpředu. Nechtěl jsem věřit, že jde urazit lahev skleničkou, dokud jsem to neviděl na vlatní oči.

    OdpovědětVymazat
  9. ...a děkuju za přání :-)
    I ty plnými doušky toho dobrýho, co tě potká v roce 2009 :-)

    OdpovědětVymazat