úterý 29. července 2008

Věta měsíce

...
- "A miluješ mě?!"
...
- "Ano, samozřejmě Ani."
...
- "No tak mě kurva miluj!!!"
...

/dnes dopoledne, vedlejší stůl v jídelně, někde mezi polívkou a svíčkovou/

48 komentářů:

  1. Velmi výstižné. Chápu ji. Velmi.

    OdpovědětVymazat
  2. A ma to ona zapotrebi ?

    OdpovědětVymazat
  3. Ruliso, já celkem taky.

    ORe, no... znělo to jako jeho poslední šance, takže pravděpodobně jí za tu větu ještě stál.

    OdpovědětVymazat
  4. Docela to chápu. Pořád víc jsem přesvědčená, že chlapy k lásce není třeba, neb ji neumí. Inka

    OdpovědětVymazat
  5. S tím milováním je to těžké. Když oni jsou většinou chlapi moc sobečtí. Ale jsou světlé výjimky!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ženské jsou taky sobecké. To, že chlapi neumí lásku (nebo neumí ženy přesvědčit, že tulásku umí), je, myslím, jinde. Už se o tom napsalo hodně. Jak tenhle svět je ve skutečnosti světem žen, neb jsou to ony, které ve skutečnosti určují normy vztahů a rozhodují o existenci i neexistenci vztahů, a přitom jsou to ony, kdo v nářku na muže vychovávají další generace mužů úplně stejných...
    Rozmazlených, a přitom nejistých ve svém mužství.

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, dovolím si nesouhlasit :-) i když tady šlo konkrétně spíš o sex, tedy o to nestydět... ne - neštítit se dotknout, třeba i veřejně a hlavně přiznat to (že nedělám něco co nechci, nebo naopak). Takový ten alibismus jistoty - to nesnáším, a to jsem chlap - když si je svou partnerkou natolik jistý, že nehne prstem, nebo aspoň narovinu neřekne, kde je ten blok, nezájem a přitom se si pro sebe snaží udržet výhody. Na druhou stranu si myslím, že spousta lidí neumí projevovat city, ale jsou jich přitom schopní - což evidentně nebyl, podle její reakce, případ téhle dvojice :-)

    Hančí, je to ještě těžší, ale vyjímky jsou, to mohu potvrdit :-)

    Ruliso, jo, jsou. Zvlášť ty, které jsou přesvědčení o tom, že určují všechno samy. To by nemělo být na žádné straně (a ve skutečnosti je to tam i tam). Nejistota v mužství je doplňována i nejistotou v ženství. Souhlasím jen do té míry, že větší podíl máte vy a myslím, že to tak má být, ale i nám se ten kousek zásluhy nesmí upřít (a teď nemyslím jen tu nutnou kapičku :-).

    OdpovědětVymazat
  8. P.S.: měly jste vidět obličej a vůbec chování toho chlapa po tom, co ta věta - celkem nahlas - zazněla. První co bylo, tak se snažil vypařit ze světa aspoň na vteřinu, jakože to nebylo na něj. V prvním úleku se staral, co tomu řeknou lidi - a to byl možná ten důvod, proč mu to řekla. Jestli tohle nezmění, tak teda nevím.

    OdpovědětVymazat
  9. Jirko, ale já si taky myslím, že vám chlapům ten díl patří. Neupírám ani náhodou! To, že něco je nějak, neznamená, že je to tak (podle mě) správně.

    Kdysi mi jeden řek: Chceš, aby muži kolem tebe byli muži? Tak buď žena.

    Od té doby se to ještě pořád strašně moc učím. Ale už jsem udělala hodně velkej pokrok. :-)
    A je to znát.

    A hlavně - snažím se tak i vychovávat svoje syny.

    OdpovědětVymazat
  10. kdyz treba ja ani nejsem schopna rict: miluji te.

    A to ani v jidelne a ani jinde. Nejsem schopna vykladat, co se bezne mezi milenci vyklada. Treba se zeptat: milujes me? A ani nechci slyset odpoved. Nechci to vedet. Nechci to poslouchat.

    A tak me ten rozhovor desi. Naskakuje mi z nej husi kuze.
    Milujes me? Miluji te. Kolik? HOdne. ehm. co s tim?

    OdpovědětVymazat
  11. Vecna hra na lovce a korist. Lze ji hrat leta? Desetileti? Neumim jinou hru. Pouze byt koristi.

    I kdyz je nekdy ta korist nejaka ehm moc nastrcena a ten lovec ehm nejaky takovy unavenejsi.

    Tak me napada, ze ta slecna jeste byla mlada. Nez smutne konstatovani: tak me miluj! lepe funguje poseptani: nemam kalhotky-je zde hrozne horko :o))

    OdpovědětVymazat
  12. Radko, to, co řekla ta slečna, se říká, kdyžs už mockrát zašeptala o kalhotkách... Zbytečně...
    A přitom, když ses ozvala, dozvěděla ses, že ten druhej tě přece miluje, tak co bys ještě chtěla.
    Není to o věku.

    OdpovědětVymazat
  13. ru, ja vim. Kdybych zaseptala o kalhotkach a ten druhy nedostal okamzite nepricetny vilny vyraz v ocich tak se zhroutim.

    Ehm, ono se to pomalu blizi :o)) ta doba :o) To se pak zhroutim a pujdu primo do blazince. Nepreziju to.

    A tak si ani neumim predstavit ze bych byla slecna co skemra. Neumim si to predstavit. To bych zustala cely zivot nepolibena. Stara panna.

    OdpovědětVymazat
  14. No však taky to škemráš jen jednou dvakrát (jako paní třikrát, čtyřikrát, pětkrát...) - A pak už rozsápeš. A hodíš přes palubu a otevřeš kolena i duši jinde.

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní31.07.08 7:55

    Ja mam totiz pak problem. Vyskemrany sex me znejisti.
    Porad bych asi na nej koukala a proverovala jestli se mu fakt chce. A jestli nahodou nepredstira ten ehm.... orgasmus :o)

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní31.07.08 7:55

    Ruliso, to slyším rád :) a přeju ti, aby se ta výchova kluků povedla.

    Radko, to nebylo o tom, že by klasicky vynucovala právě tu profláklou větu (i když jsem si po první otázce myslel, že to tak bude), ona počítala s tím, že kývne a sama si tak připravila půdu pro smeč :-) Ale co píšeš, tomu rozumím - taky nesnáším nepřirozené a vynucované věci, ať to souvisí s čímkoli. Mezi dvěma, kteří se tak dobře znají, by k žádným společenským frázím, nebo jak to nazvat, docházet nemělo. Nesmí.
    Tou kořistí prosímtě zůstaň :) na tom bych nic neměnil, snad na to nebudeš mít časem jiný názor, to by byla škoda. Tu slečnu (nebo paní) bych tipoval tak na pětačtyřicet, takže žádné "začátečnické" prupovídky - taky si myslím, jak psala následně Rulisa, že ty předchozí "zbraně" už asi použila.

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní31.07.08 8:09

    Jirko, aha tak pani. Tak tam si umim jeste hur predstavit vynucovanou "pozornost". Kdyz nezaberou "kalhotky (nebo ekvivalent)" tak bych asi nejdriv zkontrolovala vlastni sexappel. nejaky zazitek by se nabidnout mel.Ten chlap z toho prece taky neco chce mit.
    Nektere zenske by jenom braly :o)))

    A pokud furt nic tak bych se poohlidla jinde.

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní31.07.08 8:25

    lepší říct "Ne" i kdyby to byla lež.

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní31.07.08 9:29

    Radko no, jak jsem včera psal u bos., taky mám radši ty, které dávají, než berou :) V tomhle případě si, podle mého náhledu, paní ani nemusela nic kontrolovat - měla ho. Problém bude možná v délce společného žití (kdyby byl problém v jiných délkách, věta by ani nezazněla).

    Fousku, v dané chvíli by to asi znamenalo mít polívkový nudle ve vlasech :-) (nehledě na to, že si evidentně myslel, jak bude mít klid po souhlasné odpovědi)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní31.07.08 9:34

    pravda je, že když se mě na to kdysi ptala moje žena, tak jsem jí odmítl odpovědět. A ona mi pak za trest vyprávěla o jednom týpkovi, co s ním chodila na gymplu a který odpověděl "nevím". S komentářem, že on byl chlap, protože stručně a jasně odpověděl, kdežto já jsem se odpovědi vyhnul :-) no, nějak mi z toho neplyne žádný závěr ...

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní31.07.08 9:43

    Jirka: no právě, lepší nudle ve vlasech, než odpovídat na takovéhle otázky.

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní31.07.08 9:55

    Radka 7:55
    Ano, já taky.
    Sex se musí dávat, ne smlouvat.
    A to druhý taky.

    OdpovědětVymazat
  23. Ano Ru, ackoliv korist, tak nakonec dam :o)

    Dokud zeny davaly (i kdyz treba nechtely) tak chlapi netrpeli slabym libidem :o))

    OdpovědětVymazat
  24. úplně jsem přehlíd ten komentář v 7:55 Radko - ano, i když se tomu nechce věřit - i chlap může předstírat orgasmus, ale zní to strašně...na obou stranách :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Jo Jirko, jsou muzi kterym vyhovuje pasivni zena. Doma ma uvareno, uklizeno, vyzehlene ponozky.
    Zenska je cela natesena ze to chlapovi staci, protoze sex s nim bylo (a je) utrpeni.

    A chlap si hleda povyrazeni kde muze. Taky je nateseny.

    Problem zacne, kdyz tohle jeho zene nestaci. A chce to od sveho muze, misto aby si narazila bokovku. To je pak pruser :o))

    OdpovědětVymazat
  26. Já už tady radši komentovat nebudu...

    OdpovědětVymazat
  27. Ru, tak to ja taky ne :o)

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní01.08.08 8:35

    :-))

    Ona ta paní mohla bejt zajímavá osoba. Ale ten chlap asi ne, když se dostal doi takové situace a snažil se pak být i s polívkou neviditelný a koukal, co tomu řeknou lidi. Takové chlapy už nemůžu...

    OdpovědětVymazat
  29. je to hodně chyba ve výchově (i v té, co se dostala mě) a trochu v zákonech, že pár facek nebývá v techto případech přirozené řešení.

    OdpovědětVymazat
  30. Liško, podrž se - znám jednoho, který má v určitých chvílích tak dětinské chování, že třeba tvrdí, že ten zatlučený hřebík někdo vytáhl a natloukl křivě až po něm :-)

    Fousku, nevím, jestli to chápu správně - jakože nás mají ženský radši fackovat? :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ne, naopak. My ženský.

    OdpovědětVymazat
  32. že ty chceš vyprovokovat Rulisu, aby porušila své "předsevzetí" z jejího posledního komentu! :-))

    OdpovědětVymazat
  33. ne, to nechci :-)
    spíš jen tak nahlas přemýšlím, jaké by bylo řešení takovéhle situace :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Sirokym gestem odhrnout polevku...
    Chytnout pevne za ruku (silnejsi muzou primo prehodit pres zada) a zaseptat: Hned tady?

    A pak by to bylo na ni co udela :o)) Ja byt chlapem tak tam na ni hned skocim. Zejmena pokud byla sexy a kolem zadne deti :o))

    OdpovědětVymazat
  35. radka: Jo !!! :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Jirko, já na to nemohla nic napsat, prostě nemohla...!
    Zaplaťbůh, že to za mě vzala Radka. :-)

    Ergo: "Širokým gestem odhrnout polévku..." - úžasný obrat. -z. Byla bych i pro celý stůl. :-)

    OdpovědětVymazat
  37. A nebyla ta druhá věta "Ani omylem"...? :)

    OdpovědětVymazat
  38. Radko, to se většinou nestane, protože tak jednají ti, co podobnou větu neslyší (tedy v tomhle kontextu) :) ale řešení je to dobrý - takový chlap může už jenom překvapit, teď jde ještě o to, jestli to není herecká derniéra.

    Anonyme(mko) - došly mu slova :-)

    OdpovědětVymazat
  39. jo aha...druhá věta - to ne, ta byla tak, jak jsem napsal - já občas píšu pravdu

    OdpovědětVymazat
  40. jj - psani pravdy. s tim mam vlastni zkusenosti. ne vsichni - vsechny - pravdu zvladnou....

    OdpovědětVymazat
  41. Ano, odhrnout stůl a útokem v útok. A pak ať se holka diví. Anebo ji to potěší. Koledovala si.

    lilu,
    no... když se mě někdo na něco ptá, tak mám za to, že taky chce slyšet odpověď. Já když něco nechci vědět, tak se prostě neptám!
    Myslím zvláště otázky typu "Ty někoho máš?"

    OdpovědětVymazat
  42. A nebo "Miluješ mě?" :-)
    Stejnak to dycky vím nejlíp já sama, na čem s tím druhým jsem, bez ohledu na to, co on říká nebo neříká...

    OdpovědětVymazat
  43. Anonymní04.08.08 7:06

    liško: souhlas... taky se neptam, ale lidi kolem se ptaji a asi doufaji, ze jim budu lhat, nebo co...
    A pozor. Mnohdy jde o trivialnejsi otazky nez Milujes me? Mas nekoho? apod...

    OdpovědětVymazat
  44. Anonymní04.08.08 9:05

    "Přijdeš?"
    "Tys tam přidala cuketu?"
    "Ten je báječnej, viď?"
    :-))

    OdpovědětVymazat
  45. Anonymní04.08.08 9:33

    "ten je báječnej..." až se mi otevřela kudla v kapse :-))
    nebo "Co budeme dělat?"
    nebo http://obycejny.blog.cz/0510/ze-zivota-2

    OdpovědětVymazat
  46. me se otvira v kapse pri otazce:

    Zebychom spolu ukidili?

    Na namitku ze se nemuze hybat a cele dny se jen presouva z postele do postele namitne: Nooo nekdy.

    OdpovědětVymazat
  47. "Ten je báječnej, viď?" to mi nic neříká. Jak to myslíte??
    Nejvtipnější je otázka: "Ty jsi tady?" ale ta mi přijde jen řečnická a neškodná.

    Horší jsou hlášky typu: "Mělo by se s tím něco udělat."
    "Měla by se opravit pračka."
    "Měla by se koupit ta žárovka."
    "Mělo by se tady uklidit."

    OdpovědětVymazat
  48. Anonymní05.08.08 9:16

    Liško, přeci ten podsouvací tón, kdy člověka vůbec nezajímá odpověď, jen přitakání, posvěcení vlastní pravdy - v té otázce si sám (sama) zároveň odpovídá.

    OdpovědětVymazat