středa 30. dubna 2008

Děvčata...

dávejte mi dneska na sebe pozor, ano?



...

9 komentářů:

  1. Dám, dám ;-) ono to nebude zas tak spalující :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní01.05.08 0:17

    no "nech bejt"... vzhledem k tomu, že ses ozvala jako jediná... bůhví jak to dopadlo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní01.05.08 1:25

    No jak by. Já jsem vycachtaná ve vaně, s čerstvě nabarvenejma vláskama, mám upravenejch dalších dvacet fotek, a pojedenou třetí večeři. Čarodějnice? Dobrý, čéče, všichni na ně odtáhli, nikdo nebyl doma, krásnej klídek sama pro sebe. :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní01.05.08 1:32

    gratuluji :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Já oželela snad poprvé posádkovou akci, protože se potřebuju učit... A nakonec jsem bídně vlezla do postele zkusit zahnat toho bacila, co se mi pokouší už pár dní o krk. Takže taky bezpečno :)

    OdpovědětVymazat
  6. i ja lečila bacila. ale moc se nezdařilo...
    na veselení se u ohně a létání na koštěti nebyla nálada:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejsem sice děvče, ale něco mezi čarodějnicí a ježibabou a NIC, vůbec nic, ani pokus :) A to oheň byl docela blízko :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já už bych věkem odpovídala - ale nějak jsem to "zasklila" - vůbec jsem si neuvědomila, že byl svátek. A to mě mrzí - mohla bych bývala přece jenom letět, ach jo

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní05.05.08 7:31

    Jes-terko, Lilu, to je jak námět na novou knihu - "S bacilem v posteli" - nemuselo by to být špatný vyprávění, ale to víte, když se jeden, tedy jedna máchá pořád na vodě a ve větru, druhá paří po koncertech, to se pak člověk nesmí divit ;-)

    Anino, zatím o tobě mluví tedy jinak, než o někom mezi čarodějnicí a ježibábou, ale i tak to byla dobrá testovací příležitost, že? :)

    Hančí, příležitostí je tolik, že tě to mrzet určitě nemusí, jistě něco najdem :)

    OdpovědětVymazat