neděle 30. března 2008

Hon

P.H. mi je celkem ukradená, ale jak se reportéři a fotografové v dnešní honičce za senzací vyznamenali, za to jim opravdu "děkuju". A tentokrát odmítám veškeré argumenty o tom, že je to jen jejich práce a dělají to, co po nich veřejnost chce. Houby, dělat se to dá i slušnějším způsobem. Zase přibyl jeden člověk, co si myslí o našem státě cosi o buranech z východu. Jestli se vy nestydíte, tak já ano. Jděte do hajzlu a spláchněte prosím.

/a ten odkaz na video sem nedám/






7 komentářů:

  1. Viděla jsem to a znechutilo mě to stejně jak tebe. Fakt šílený.

    OdpovědětVymazat
  2. o cem je rec?

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní01.04.08 0:10

    o honu na celebritu Radko... celkem nechutnou honičku na profláknutou "zahraniční osobu". Detaily nechci uvádět, navíc jsou zbytečné. Ti "honiči" se chovali fakt nemožně.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jirko, domnívám se, že vím, o kom je řeč. Bylo mně fakt špatně a styděla jsem se, hrozně. Tenhle způsob z duše nenávidím. Jenže si myslím, že podobní "novináři" jsou, bohužel, určitě po celém světě.

    OdpovědětVymazat
  5. jj, naprostej souhlas. Zase vostuda jak nevim co... je to des zit s nalepkou za kterou nemuzeme vsichni...

    OdpovědětVymazat
  6. říkala jsem si to samé, když jsem to četla... že si zase další člověk pomyslí, jaký jsme hrozný stát...

    Inka

    OdpovědětVymazat
  7. souhlas... naprostej. je mi z toho taky spatne... paris je mi taky ukradena, a kdyby prosla kolem me, tak bych si toho mozna ani nevsimla...

    OdpovědětVymazat