středa 12. prosince 2007

Moje banka

"Můj svět. Moje banka."


...stojí napsáno na obálce pravidelně zasílaného výpisu trans akcí. Pamatuju si celkem živě na zdůvodnění zavedení dost vysokých poplatků na přepážkách: "Chceme, aby klient začal více používat kartu a nezatěžoval naše pracovníky na přepážce, kteří se tak mohou věnovat náročnější péči o klienty." To se mám opravdu převtělit do "svině" s ostrými lokty a začít zákazníkovu šrajtofli pořádně dojit? To se mi teda vůbec nechce...

6 komentářů:

  1. Já se snažím platit kartou. Ale nakupuj oběd za 30 Kč kartou!

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní13.12.07 9:19

    Eh... Ta "neviditelná ruka trhu" je čím dál "neviditelnější," co? Hele, pokud je zákazník ředitelem "Tvýho světa," tak směle do toho! :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. To by chtělo změnit banku :o). Já mám všechny výběry z ATM zdarma. www.csas.cz

    OdpovědětVymazat
  4. BlackCat, přiznám se, že kartou platím málokdy, spíš ji využívám k těm výběrům, ale síť už je tak "hustá", že se asi na hotové peníze taky brzy vykašlu... placení kartou je ještě, doufámžetonikdoneslyšípšššt, zdarma :-)

    Aktérko, ano... "Zítra z rána na úsvitě, černá (neviditelná) ruka usmrtí tě" :-) Chtěl jsem dneska změnit své kroky cestou okolo té budovy a vkročit dovnitř s destrukční náladou (co se týče existence mého účtu) ale rozmyslel jsem si to. Sednu si před banku, seženu nějakou čepici a začnu vybírat, dokud nebudu mít nasbíráno obvykle potřebných 279,-Kč bankovních poplatků, tak se nezvednu :-) Ještě nevím, jestli budu pasívní, nebo to spojím s nějakým "zábavním" programem, ale né že tam budeš chodit tajně pozorovat!! :-))

    Anonymní - to je sice chvályhodné, ale jak mi vysvětlíš, že právě tahle banka vede na prvním místě v tabulce vybraných poplatků s dostatečným náskokem? :-) (viz odkaz "..." na konci článku)

    OdpovědětVymazat
  5. Tssss - to mám tak zapotřebí, šmejdit kolem ňákejch vobejdů s čepicí... :-)))

    OdpovědětVymazat